MENYINTAIMU

roses and butterfly photo: Butterfly Roses ButterflyRoses.gif

Monday 2 August 2010

~ Adess.. kan akak dah kata dah tadi...degil sungguh ..~

Salam semua...
Harini...2/8/2010...Lim Guan Eng..Ketua Menteri Pulau Pinang datang melawat kilang kami- Philips Lumileds Lighting ( M ).
Salah seorang geng kami terpilih untuk turut serta menyambut ketibaan Lim Guan Eng ( pegang bunga manggar ).
Fiedah...woho..make-up n baju sponsor.kebaya pendek tuh.Masa dah abis tu..memang ler Fiedah ajak tangkap gambaq. Tapi peyot tengah memulaih..baby nk makan nasi ar...so lepas pekena sepinggan baru kami p jengah Fiedah.kebetulan dia pun dah lama kot menunggu ...trus tukaq baju..tinggai rambut n bunga plastik ja..bercampur make-up . Jadilah..yang lain2 turut possing.
Aku lak..paham2 je la..lepas makan..baby cam sronok lak ...adess..
peyot rasa tegang ja...baby nie....xbagi mak dia possing kot.
Tinggal aku sorang je xpossing..memang gtau derang..tak nak ler possing sebab sakit peyot..
tapi tu la..geng kami..kalau dengan kamera...huh..berantu...(termasukler aku...tp bersbb tu pasai xnak amik pot..hik..hik..hikkk )







Ni pict nie..Fiedah mai jugak2 kat krusi yang aku tengah lepak.
Gasak ler..nampak sangat muka aku cam tahan sakit ..kan..kan..
pepun thanks kengkawan ..tanpa korang sapala aku...hik3...

No comments:

Post a Comment