MENYINTAIMU

roses and butterfly photo: Butterfly Roses ButterflyRoses.gif

Tuesday 6 May 2008

~Perjalanan Hidupku~



Assalammualaikum..& salam sejahtera..
Bahagia..datang sendiri atau telah dtakdirkan.??
Lumrah manusia bila bahagia..terleka..tapi bila ditimpa musibah..terus menuding pada takdir Ilahi. Tanpa mereka syukuri dan memahami..Percayalah andai kita intai selaut kasih sayang sekalipun didunia ini,namun andai tiada redha dan izin-Nya..kita tak akan mengecap kebahagiaan sebenar.
Bagi saya ..cukuplah untuk bersyukur kerna masih ada yang sudi menyayangi diri ini disamping kurniaan Ilahi terhadap keluarga yang sejak azali mencurah kasih tiada henti pada diri saya.
Ibu , kakak ,abang dan juga adik…
Dan sekarang kasih sayang saya makin bercambah dengan kehadiran insan yang bertahta dsanubari..iaitu suami merangkap kekasih,teman dan juga penasihat pada diri saya
Dan bersyukur saya pada kurniaan Ilahi iaitu dua zuriat yang cukup sifat.walupun sama jantina..namun saya cukup gembira…
Semoga Allah panjangkan jodoh kami hingga akhir hayat. .AMIN

No comments:

Post a Comment