MENYINTAIMU

roses and butterfly photo: Butterfly Roses ButterflyRoses.gif

Thursday 10 July 2014

Berabuk..patutla batuk2...



ASSALAMMUALAIKUM..
Telah lama aku tinggalkan dairi hatiku ini..
erm..
sedar tak sedar..
anak dara kami Nur Ainul Alia dah pun 4tahun..
kebhagiaan dan keceriaan yang hadir bersamanya melalaikan aku
aku sudah tidak petah untuk meluah rasa disini..
celotehnya buat aku rasa tiada kelapangan untuk titipkan
hahahhaha...
keranamu itu alasanku


harini..
dengan keja yang tidak seberapa..
bertambah pula di Bulan Mulia
so..
aku coretkan kembali perjalanan hidupku..


erm..topik apa nk mulakan ya..
ops..terlupa

 Alhamdulillah..
dibulan mulia ini..
macam-macam perkara menarik dan sedih hadir dalam hidupku
biasalakan..itu lumrah manusia..
sering diuji untuk mengingati

sebagai hambanya 
aku bersyukur dengan apa yang aku milikki kini
nape tetiba aku jadi tak tentu arah
nak letak topik terkini atau yg terlepas..
hahahha
so..berehat la dulu...


No comments:

Post a Comment