MENYINTAIMU

roses and butterfly photo: Butterfly Roses ButterflyRoses.gif

Saturday 22 March 2014

MAAFKAN DIRI INI..

Assalammualaikum...

entri pada tahun 2013 dan awal 2014..
aku delete..?? sengaja atau memang aku tersilap..
jawapannya.,.aku tersilap...
so..
aku redha..lagipun 
apa yang terjadi tu aku anggap ada hikmahnya..
setiap berlaku mesti ada sebabnya..
hai hatiku.
.kembali senyum please...Alhamdulillah..

so..lupakan peristiwa yang berlaku pada 2013? 
atau nak kembalikan dalam entri??

rasanya tak payahla..
kerana 2013..aku menerima Ujian-Nya..
ribut dan badai melanda..
aku redha dan pasrah..

benar ..selepas smuanya berlalu..
aku belajar untuk kembali ke pangkal jalan..
Alhamdulillah..ku temui ketenangan dan kini..
aku meniti pelangi selepas hujan..





No comments:

Post a Comment