MENYINTAIMU

roses and butterfly photo: Butterfly Roses ButterflyRoses.gif

Monday 7 February 2011

Contest Bergambar: Saya Sayang Kawan-Kawan Saya



salam..saya dah joint dah..
meh beramai2 joint..just klick banner kat atas nie jer..

Gambar-1


di ambil semasa teambuilding ke Genting

Gambar-2

 trip ke Langkawi- depatment teambuilding ke Pulau Langkawi

Gambar - 3


Di ambil semasa joint Mud Ball kat Bayan Lepas..
geng Philips bersama CEO - Glen

Ops..kena jawap soklan..

SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA KERANA...

Selama ini
Kumencari-cari
Teman yang sejati
Buat menemani
Perjuangan suci

Bersyukur kini
PadaMu Illahi
Teman yang dicari
Selama ini

Telah kutemui
Dengannya di sisi
Perjuangan ini
Senang diharungi
Bertambah murni

Kasih Illahi
KepadaMu Allah
Kupanjatkan doa
Agar berkekalan
Kasih sayang kita

Kepadamu teman
Ku pohon sokongan
Pengorbanan dan pengertian
Telah kuungkapkan
Segala-galanya...

KepadaMu Allah
Kupohon restu
Agar kita kekal bersatu
Kepadamu teman


Teruskan perjuangan
Pengorbanan dan kesetiaan
Telah ku ungkapkan
Segala-galanya
Itulah tandanya
Kejujuran kita

erm..
bagiku selain dari kaum keluarga...
sahabat juga adalah penting untuk menjalani liku-liku kehidupan..
kerana sahabat juga aku mengenali hati dan perasaan yang pelbagai..
bak kata orang tua-tua..rambut sama hitam tapi hati lain-lain..
sebagai manusia biasa..
aku bersyukur punya teman-teman yang mahu dan sentiasa bersama dalam suka dan duka..

pada teman-temanku kini..
korang memang best..
kita sama dalam suka dan duka..
semoga Allah..memanjangkan hubungan kita ini ke ujung nyawa..AMIN..

saya nak tag :-

Adik Zai

areef

Mawar Ungu

2 comments:

  1. ros...saya pun sayang awak jugak...:)

    ReplyDelete
  2. samala..Ros ingat nak letak ja..gambar Geng KOL mai open house kat kampung..tapi dok cari gambar tu la..huhuhu...sedeynya..pendrive korapted..huhuhuuh..

    ReplyDelete