MENYINTAIMU

roses and butterfly photo: Butterfly Roses ButterflyRoses.gif

Thursday 1 July 2010

Butterfly,Flowers
Salam semua...
Entahler kenapa ..hari-hari yang aku lalui diawal Julai nie mendebarkan..
rindu pada emak dikampung..
terimbas kenangan bersama aruah bapa...Al-Fatihah..
ter'nostalgia' dengan kenangan manis semasa kecik dan sekolah..
pendek kata smua kenangan tu diiringi dengan air mata...
gembirakah aku?
sedih @ pilu...aku sendiri terkeliru...
kadang-kadang hingga terbawa dalam mimpi..
kata orang tua2..kalau termimpikan aruah..bermakna dia teringatkan aku..
sedihnya...kehilangan aruah bapa..amat perit aku rasakan..
aku hilang tempat untuk mengadu...dan bercerita tentang suka duka aku..
tapi orang2 tua juga ada kata...ajal kita semakin dekat kalau bermimpikan aruah2.
Ya Allah..
semakin mendekat untuk aku merasai kehadiran zuriat pemberianmu ini..
' terdetik dalam hati..andainya aku pergi menemui-Nya saat aku melahirkan zuriat ke-3 ini??Innalillah....
aku redha..
Ya Allah...aku sanggup korbankan segalanya demi kebahagiaan suamiku..
kerana bagi aku..selagi hidup dan bernyawa...
aku sentiasa mendoakan sesiapa saja untuk hidup dengan ceria...dan bhagia..
terutamanya insan yang pernah berjasa dan membahagiakan diriku ...
Fairies

No comments:

Post a Comment