MENYINTAIMU

roses and butterfly photo: Butterfly Roses ButterflyRoses.gif

Sunday 6 September 2009

~up-load pict ke-3 ~

FlowersRosesPinkLine Pictures, Images and Photos




Salam bulan Ramadhan buat semua..,

upload dulu pict bowling tournament la...

ni group kami.. "slamber.com"
-Rimie
-Aisyamoori
-aku
-Zainab
-Amirah
-ida (Rebel)



ni pulak bergambar dengan geng Eng BUMP

_Chu Kun

_Su Ping

_Ling MH ( Material Eng)

-Tina

-K.T.Teoh &

-Bee Fung (my boss)

yang udak pompuan tecik tu kira adik aku la tu...(anak boss)







Rasanya aku semakin sibuk bulan posa nie.
Mana nak jait manik lagi..mana nak pk pasai baju raya ..woho...
tu xcampo lagi ngan xtvt kat
tempat keja lagila xdan..lagi kalut ,
rasanya dengan pengambilan EO baru dalam BUMP dapatla..
aku dan Zainab relax skit..'kot la'...

awat tataw asal sebut ja owang baru nak joint jd partner kami
dada aku dok dak dok dak...Minta2 la yg ter'joint' leh 1 kepala ngan aku dan zainab.
kalau jenih berkira susahla..erm..

dah 13tahun aku keja kilang nie..
naper tataw aku rasa tertekan dan rasa dah xsronok nak bekerja
nak kata pasal keja banyak...dulu lagila banyak
(tapi xla terasa sgt sbb masa tu aku MS1 so xpandai dok ber'chatting & ber'blogger' ..ngeh3)


yang boleh aku terasa sangat tu...
rasa macam di'anak tirikan oleh Philips Penang..bukan apa..
bila ja kami (aku dan Zainab) nak guna equipment ..depa skitnya berkira..
mentang2 la deptment kami under Singapore so philips Penang leh wat de'k ja...


aduii..tensen..smiley Pictures, Images and Photos
mana x tensennya ..bila dah booking machine dan tgh syok dok test depa soh brenti sbb philips penang nak guna...woho...kemana ilangnya teamwork aku tataw la..


tapi aku stay leh bersabar ( ha la leh la brehat jap..hik3)
yang xleh sabar tu Eng asik dok tnya dah abis blum...memangla depa paham..
tapi dah jd tbeat aku..xsuka delay2 keja..nt jd menimbun..lagila syusyah...huhuhuhu..



still think positif...dan jgn cepat jadi sensitif...
sebaikla dalam diri aku ada moto nie...
so aku stay happy untuk teruskan keja dalam membantu suami untuk tambahkan pendapatan.

smiley Pictures, Images and Photos

No comments:

Post a Comment