MENYINTAIMU

roses and butterfly photo: Butterfly Roses ButterflyRoses.gif

Monday 5 January 2009

~Tahun Baru 2009~


Salam...



tup tap tup tap...

arini dah 5hb Januari 2009..

kejapnya masa...anak-anak dah kembali ke sekolah..



Anak sulung dah masuk darjah 5 dan adiknya darjah 3..

adess...lagi setahun anak sulungku dah boleh buat kad pengenalan ...

iskh iskh...cepatnya masa berlalu...



Termasuklah aku,umur semakin meningkat, aku juga berdoa moga2 tahun nie Allah murahkan rezki dengan kurniakan aku seorang zuriat baru..AMIN

tahun baru ni aku harap semoga aku semakin tabah,sabar dan matang

untuk melalui liku2 hidup sebagai seorang ibu,isteri serta menantu.

Bagiku,kebahagiaan anak-anak dan suami adalah matlamat utamaku.

Selain itu aku harus semakin matang untuk menguruskan perkara2 ditempat kerja.



Aku juga berharap krisis ekonomi semakin stabil hendaknya.

Penghujung tahun lepas,aku dan teman2 ditempat kerja terkejut besar..

Kilang kami tawarkan VSS untuk smua kakitangannya.Adess...

Nasib baikla, sebelum ni aku dah bertukar ke department baru (under S'pore) so

xinclude dlm VSS.Alhamdulillah.

Rezki aku masih disini.Harap-harap tahun 2009 stabil kembali.
InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment